Nizhny Games Board Member??

DISCLAIMER

Saya, Mohd Syamirulah bin Rahim pelajar Tahun Pertama Fakulti Perubatan di Nizhny Novgorod State Medical University dengan ini menjelaskan bahawasanya saya tidak pernah sama sekali memohon untuk dicalonkan sebagai ahli jawatankuasa Nizhny Games 2008 sama ada secara lisan mahupun bertulis, dan sama sekali tidak pernah melahirkan hasrat untuk dicalonkan sama ada kepada umum mahupun individu-individu tertentu.

Justeru, tanpa persetujuan saya, maka pencalonan saya sebagai ahli jawatankuasa ini sama sekali tidak sah, dan saya tidak akan bertanggungjawab mahupun ambil peduli atas sebarang keputusan yang bakal tercapai hasil undian yang diadakan.

Saya tidak perlu menarik diri dari pencalonan ini, kerana dari awal lagi saya tidak pernah bersetuju untuk terlibat. Dan saya tak perlu individu lain membuat keputusan bagi pihak saya. Harap maklum.

Tinggalkan Jawapan

