Announcement Regarding Email

Di sini dimaklumkan bahawa email aku, sham5075@gmail.com telah dipecah masuk baru-baru ini..

Kesan dari itu, beberapa akaun aku di internet telah digodam. Antaranya termasuklah akaun skype aku (leokid5075) yang menyebabkan aku kerugian USD 14~!!

Syukur alhamdulillah, aku berjaya menyelamatkan beberapa akaun yang lain seperti:

Yahoo (Yahoo Messenger, Email)

Friendster

WordPress

Dan lain-lain lagi..

Justeru sila ambil perhatian, kalau ada menerima apa2 email dari alamat email yg aku nyatakan di atas, sila IGNORE.

Aku sekarang sedang berusaha mendapatkan kembali email aku tu. So, until further notice, i can be contacted at this new email – msr5075[at]gmail.com.

Sekian, harap maklum.

2 thoughts on “Announcement Regarding Email

Tinggalkan Jawapan

